کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رایتل اخطار گرفت

اپراتور سوم تلفن همراه به دلیل عدم واگذاری سیمکارت به میزان قابل قبول، عدم پوشش کافی در شبکه خود و تخلف در نحوه ثبت نام و واگذاری سیمکارت از سوی سازمان تنظیم مقررات اخطار گرفت.

به گزارش سافت گذر به نقل از آی تی ایران؛ محمد کرم پور با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات موظف است که به هر اپراتوری که به تعهداتش عمل نکند اخطار دهد و جریمه کند، اعلام کرد: در شرایط حاضر اپراتور سوم تلفن همراه به تعهداتش مطابق با پروانه فعالیت خودعمل نکرده است.
وی گفت: رگولاتوری در چنین مواردی تذکر، اخطار، جریمه، کاهش مدت زمان پروانه و یا حتی لغو پروانه فعالیت صادر شده برای اپراتور را مطابق با قانون در دستور کار خود قرار می دهد.
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه این اپراتور تا کنون نتوانسته به تعداد کافی سیمکارت واگذار کند، اظهار داشت: پوشش شبکه این اپراتور در سراسر کشور به حد قابل قبول نرسیده وهمین امر از دیگر مواردی است که موجب شده تا رگولاتوری به این اپراتور اخطار دهد.
کرم پوراعلام کرد:همچنین نحوه فروش سیمکارت توسط این اپراتور مشکل دارد که باید با هماهنگی معاونت نظارت سازمان تنظیم مقررات برطرف شود.
به گفته وی زمانی که اپراتور برای فروش سیمکارت ثبت نام انجام می دهد، موظف است که ظرف مدت 72 ساعت سیمکارت مذکور را فعال واگذار کند که این اقدام توسط اپراتور سوم تلفن همراه انجام نشده است.
درحالیکه مسئولان اپراتور سوم(رایتل) مدعی هستند که نسبت به عرضه سیمکارتهای نسل سوم در کشور اقدام کرده اند، اما شواهد نشان می دهد که عرضه این سیمکارتها همچنان در هاله ای از ابهام قراردارد.
بر اساس پروانه صادره اپراتور سوم باید سیمکارتهای خود را حداکثر تا اول خردادماه سال90 13عرضه می کرد ، اما با گذشت حدود یک سال از این زمان ازواگذاری عمومی این سیمکارتها خبری نیست.
شرکت تامین تله کام وابسته به شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی(شستا) مجری پروانه اپراتور سوم تلفن همراه کشور است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8870 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/02/12 تعداد مشاهده: 2435
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

وحید 1391/02/13 23:11
هر روز میام تو این سایت یا سایت های دیگه و تلویزیون و روزنامه ها همش خبرای ناراحت کننده میشنوم
دیگه عادت کردم و حرفی ندارم
فقط یه نظر دارم
به نظر من اگه کلا اینترنت و قطع کنن بهتره تا اینکه هر روز خبرای بد در موردش بشنویم
ناشناس 1391/02/13 03:23
همیشه ما یه سرو گردن از بقیه پایینتریم!البته تو صنعت الکترونیک!اون دوربین جلوی گوشی nokia N70 رو یادتونه؟؟اون برا تماس تصویری بود!یعنی اون زمان نمیدونستیم اصلا برا چی هست اون دوربینه،باهاش فقط عکس مینداختیم!نگو اون زمان ازش تو نسل سوم استفاده میکردن!الان اون مدل گوشی دیگه تو بازار اصلا موجود نیست انقدر قدیمیه این تکنولوژی!دیگه فکر کن هنوز سرش دعواست تا راه بیفته تو ایران!!
محمد 1391/02/12 21:21
همون بهتر که واگذاریش انجام نشه ، وقتی که میخواد 128 کیلو رو بجای نسل 3 که 7.2 مگابیت پهنای باندش هستش عرضه کنه !!!...
منوچهر 1391/02/12 20:55
حالا که اینطور شد بزارید یه کم داغتون تازه شه. من در حال حاضر در کردستان عراق مشغول به کار هستم و در رفت و آمدم. من 3 تا سیمکارت دارم که دو تا از اونها (موبیتل و آسیاسل) نسل سوم رو از پارسال اضافه کردند و به رایگان سیمکارت من به نسل سوم ارتقا پیدا کرد. و جالبتر اینکه من الان امکان این رو دارم که برای هر سیمکارت انتخاب کنم که از نسل دوم استفاده کنم یا سوم.

از اون بهتر اینکه یکی از اونها گفته تا 3 ماه آینده شروع به راه اندازی نسل چهارم میکنه و اگه تو این مدت من از نسل سوم به یک میزان مشخصی استفاده کنم بدون هیچ هزینه ای سیمکارتم به نسل چهار ارتقا داده میشه.


بازم بگم....
ناشناس 1391/02/12 16:19
چرا نظر منو در مورد راه اندازی اپراتور نسل 10 چاپ نکردید حداقل یه کم سرگرم میشدیم و میخندیدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
حسین 1391/02/12 15:25
تا رقابت نباشه همین هست.باید شرکتهای خارجی باشن یا اگه اونها هم نباشند بخش خصوصی داخلی بتونه راحت فعالیت کنه تا این ادبیات زشت به سمت مصرف کننده کم رنگ بشه
میهمان 1391/02/12 09:04
متاسفم برای رایتل
نسل سوم تو دنیا داره منسوخ میشه هنوز ما استفاده نکردیم
حتی تو کشور های همسایه ما که از نظر علمی و اقتصادی از ما عقب ترند استفاده میشه